Založit webové stránky nebo eShop
aktualizováno: 03.06.2017 12:37:23 

RC auta Komárov

TA-05 Subaru Impreza


 TA-05 Subaru Impreza (Cusco Dunlop)

Driver: Jirka ( mikule ), narozen 1988
E-mail: jony.l@centrum.cz
Icq: 29642570

Aktuální nastavení a vybavení modelu:
Model
Tamiya TA-05
Karosérie
Subaru Impreza (Cusco Dunlop), Mitschubischi Lancer evo 6, Subaru Impreza WRC 07 + led diody
Vysílací souprava
Hitec Aggressor 3FM (kanál 84)
Regulátor
Nosram Magnum Reverse (od 10z)
Motor
LRP Rally Special 2 17x2
Převod
22/70
Baterie
Packy-LRP 1600 a 3300, 4600 NOSRAM
Nabíječka
Od souseda :-) max. 2,5A
Pneumatiky + disky
Tamiya  vzorkové+slicky M-Grip, drift disky a pneu Yeah Racing
Odpružení
Olejové tlumiče Tamiya + 3 páry pružin různ. tvrdostí
Ostatní
Druhý podvozek TT-01 je určen a nastaven pro rallye
 

  Po ročním užívání podvozku TT-01 se Jirka rozhodl pro výměnu a to za podvozek Tamiya TA-05. Komplet byl objednán z rcmartu i s karosérií Subaru impreza. Zde je pár fotek :
 
 
 
 
 

 
Jirka jako jeden z mnoha také pořídil sadu XBPro a to TT-01 s karosérií Subaru Impreza WRC 2007, která je také vybavena světelnými parabolami s LED diodami. A nyní už několik fotek a článek co si napsal sám autor o svém modelu:

           

TT-01 jsem si pořídil 8.prosince 2008, naprosto stejné jako má Ondra. Auto ale nezůstalo seriové dlouho, po týdnu jsem obědnal drift pneu, lepší baterku, ložiska a origo „bordel kryt“ ( 15.prosince 2008 ) .
S autem jsem si vyzkoušel jízdu snad všude, jak lehké rally, šotolinu, asfalt, sníh až po halu. Nejvíce mi přirostl k srdci drifting.

Na internetu jsem se dočetl jak „zadarmo“ zavřít diffy . Jak jsem se dočetl, tak jsem také udělal. Do předního difu šla vazelína 00. S autem se začaly dít psí kusy, auto šlo krásně do smyku skoro na každém povrchu. Po nějakém čase se mi zdálo, že to už moc nefunguje.do ruky šel opět šroubovák a auto se celé rozebralo, v diffu nezbylo skoro nic z vazeliny, tentokrát jsem dal do obou difů  gumičky (viz foto).

Auto se nejen zrychlilo na rozjezdu, ale drifty byli daleko hezčí a plynulejší, samozřejmně berte v potaz, že se bavíme o TT-01, není to Yokomo. S autem sem byl jako amatér velice spokojen. Po nějakém čase vás však auto omrzí a pokud budete chtít stíhat kamarádům a zrychlit musí jít další věci.
Takže na Vánoce jsem objednal další balík, ten obsahoval opravdu hodně věcí, především na drifty.
Objednaný byl, motor MIG 500 Turbo race ( auto opravdu hodně ožije, vůči johnsonovi ) k tomu AL chladič, AL kardan, AL řízení, nast. spojovačky, nast. horní ramena, zadní domky s 2 stupňovou sbíhavostí. S touto úpravou jezdí auto opravdu dobře, můžu si s nastavením hrát jak chci.
           
Za tu dobu co s autem jezdim, jsem si udělal alu kryt pod auto, v současné době je sundaný, je dobrý, ale pro nízké auto jako je toto ne. Musím ho ještě poladit a nejlíp udělat ho z duralu, hliník je hrozně měkký.

 

K datu 28.prosince 2008 bylo auto na údržbě a kompletním promazání. Gumičky v diffu byly vyměněny za nové, auto seřízeno na on-road a komplet promazáno. Druhý den byla menší test jízda a co se bohužel nestalo, na šotolině se mi v boku kouslo kolo do nějaké prohlubně a auto se roztočilo. Auto nebylo v pořádku, na jednu stranu skoro nezatáčelo a na druhou se hodně přetáčelo. Po zkouknutí bylo zjištěno, že chybí jedna poloosa na zadní napravě, naštěstí bylo všechno nalezeno. Doma jsem zjistil další nepříjemnou věc a to,že zadní kryt diffu je kolem horního šroubu celé prasklé. Fakt radost. Slepil jsem to loctitem (gel), tak uvidim.

Na příští rok plánuju nové olejové tlumiče s pružinami, jak na drift, tak na rally, pak nějaké ty drapáky, jiné zpřevodování a hlavně novou kastly, bud Lancer evo 6 nebo BMW M 3 E30 každý samozřejmně ve svých barvách...


       

Jirka ( RCaKOM )


 12. března 2009
Stav k březnu 2009
 
Od poslední aktualizace jirkovo profilu se na jeho modelu dost změnilo a nabylo. Zde je tedy jeho slovy popsány veškeré jeho změny, především se to týká i nové kastle a to Mitschubischi Lancer evo 6 :
 
Od minula se auto celkem podstatně zněnilo.
 
 Podvozek:
 Nové olejové tlumiče Tamiya a k tomu 3 páry pružin (měkké, střední, tvrdé).Oba dva kryty diferenciálů byly vymeněny z důvodu prasknutí obou dvou. Objednány byly díly z "E" typu, takže uplně jiné a daleko lepší. Z důvodu další nehody v tělocvičně a na sněhu byly vyměněny všechna ramena, protože zadní dolní jsem rozbil a v sadě byly všechny, tak jsem spodní vyměnil. Další změnou bylo servo řízení Hitec, které je opravdu hooodně dobré oproti seriovému, s tímto bylo vyměněno i řízení za hliníkové, ale oložiskované (minimální vůle). Vyměněn byl i pastorek za 21 maximálka se opravdu zlepšila.Mam i nové pneu slicky od Tamiya M-Grip 2 s tvrdou vložkou, drží jako přibitý. Zakoupil jsem i nové chromovo-zlaté kola od HPI, ale po první jízdě to pěkně schytaly, takže jsem je musel opravovat.

Elektronika: Zásadní změna byla ta, že jsem si musel pořídit Hitec Aggressor FM. Další změnou bylo instalování pasivního chladiče na regulátor Tamiya.

 

 Karoserie:

 Pořídil jsem si novou karoserii Lancer evo 6 od Tamiya, nastříkal jsem ji červenou metalizou. Lexan je na této karoserii opravdu tvrdý na rozdíl od Subárka. Postup nastříkání jsem použil z našich stránek, takže tři vrstvy po půl hodině a finální základovka na konec. Použity byly samolepky co byly v krabice, ale ne všechny. Další detaily které jsem použil byly výfuk japonské značky a intercoler (chladič stlačeného vzduchu od turba). Použil jsem i karbonovou folii na některé díly, ale jak vidíte, moc se to nevydařilo, ohyb je prostě zrádná věc.No musím to ještě nějak pořešit. Do vnitřku jsem si udělal imitaci bezpečnostního rámu.

 

 Jirka ( RCaKOM )

Zde má Jirka další fotky, jak nového Mitsubischi Lancer, tak i Subaru.


 

V plánu díly na TA-05, stabilizátory, časem přechod na stříďák.

 



Zde mužete zanechat vzkazy, dotazy, dojmy prostě vše co se týká tohoto auta:

                                                          
TOPlist